Treceți la conținutul principal
ati vazut noul videoclip beyonce?
daca nu, e previzibil ce se va intampla dupa ce il vedeti.
daca sunteti baieti o sa va dati ochii peste cap si o sa-l uitati peste 2-3 minute,
daca sunteti fete, o sa fiti extaziate.
eu am fost.
pe langa faptul ca-mi place melodia (chiar mult), am mai fost extaziata pentru ca beyonce arata ca o pin-up. ceea ce nu mi-as fi inchipuit vreodata. e stupid "b.b homemaker" cand ne bucuram ca s-a terminat cu sasha fierce. dar revenind, voi observati cat de perfecte sunt tinutele din clip? si cand zic perfecte, chiar vreau sa spun Perfecte. nu o laud pe beyonce, are totusi meritul ca are un stil. un stil numai al ei. fiecare tinuta din clip se potriveste perfect cu momentul in care este folosita, cu atitudinea de la momentul respectiv, iar acordul intre accesorii, frizura si haine este desavarsit.
am si cel mai bun exemplu, din pacate foarte slab calitativ.

in plus, imi place foarte mult interpretarea femeii americane a anilor 40,50, cu tigara vesnic aprinsa, cu multe pahare de martini la bord, sotia ideala, perfecta pe care totusi El nu o vrea.
e asa de potrivit totul, incat si telefonul albastru pare sa faca parte din tinuta.