Treceți la conținutul principal

dedicatie pentru prietenul meu 3


Concluzii:
  • Mi-am dat seama ca nu stiu absolut nimic despre moda barbatilor;
  • Barbatii nu au nici un sex and the city al lor la care sa se uite obsesiv;
  • Burberry m-a dezamagit, ma asteptam sa gasesc 100 de military-chic look si abia am gasit niste butoni military pe un palton....hm...;
  • Ralph Lauren inca stie ce face;
  • Marc Jacobs pentru Vuitton stie ce face si el, mai ales cu gentile care aratau ca niste opere de arta pictate!
  • Mi-au placut foarte mult lookurile lacoste intr-o singura culoare, cu materiale asa de lejere si comode!
  • Mi-a placut si stilul usor ponosit Prada, combinatii de maron-bleumarin si o culoare puternica;
  • Mi-au placut extrem de mult materialele si texturile folosite de DG si Iceberg.
  • Poate e mai greu pentru barbati sa-si gaseasca intotdeauna ce cauta in privinta vestimentatiei, mai ales ca optiunile sunt destul de reduse, dar concluzia mea a fost ca niciodata nu o sa duca lipsa unor genti frumoase. Toate gentile pe care le-am vazut primesc nota A plus din partea mea.
  • Poate ar trebui sa se inventeze si un Birkin barbatesc. Exista si nu stiu eu? Share.