marți, 5 iulie 2011

Sacosa Fermecata


Imi doresc o sacosa din asta pe care o putem numi si geanta, tare. Si cand zic tare, vreau sa spun foarte tare! Si mai tare decat foarte tare, imi doresc o sacosa din asta argintie. Mi s-a pus pata. Argintie. Si cand am zarit-o in Zara, chiar in perioada reducerilor, mi-am spus ca e prea bine sa fie adevarat(fusta plisata marimea S, voi ati vazut vreodata ceva marimea S in Zara?) si minunatia asta argintie! Chiar era prea bine sa fie adevarat. 399 lei. uhm...Cat?????? 
Poate traiesc eu intr-un univers paralel, dar aceasta este o SACOSA a dracului de scumpa! Daca nu vine impreuna cu pestisorul auriu care indeplineste 3 dorinte, nu vad de ce as da 399 lei pe ea.

Sunt bucuroasa sa primesc ponturi de unde as putea achiztiona ceva asemanator la un pret de muritor de rand.

Pe curand,
R

3 comentarii:

  1. of Doamne, pe mine ma omoara Zara cu preturile lor! serios! cand vad o pereche de sandale cu 5 milioane, ma gandesc instant ca la 150 de euro gasesc o pereche de sandale de firma intr-un outlet online, fara nici o problema...nu stiu de ce insista cu preturile astea mari. Eu doar la reduceri dau pe la ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar exagereaza si mie mi se pare! Plus ca nu e cea mai buna calitate si pantofii am auzit ca sunt cam incomozi. Cei super inalti...
    in alta ordine de idei, geanta ta argintie e de vis!!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer si eu caut innebunita modelul asta de geanta/sacosa de 1 leu...si imi doresc pe orice culoare. Intr-adevar singurul loc unde am gasit a fost zara dar nu dau aproape 100 de euro pe ea. Din pacate au cam inceput reducerile si pe la ei, dar gentile de genul asta nu sunt reduse :( Daca gasesti in alta parte, plz anunta-ma si pe mine ;) xoxo

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...