vineri, 29 iulie 2011

Watercolour print

In aceasta vara am fost usor obsedata de:
-lebede
-flamingo
-corai
-imprimeuri ca de acuarela (am facut un post despre asta)
-piese vestimentare oversized (asta e general valabila);
Si acum aduc acasa o piesa ce le intruneste pe toate. Sunt o norocoasa sau sunt o norocoasa? Sa va spun, nu sunt chiar asa norocoasa, am aduc acasa o piesa corai si am pierdut una roz-bombon (permisul de conducere). Toate se intampla cu un scop, nu?


This summer I was obsessing about:
-swans
-flamingo
-coral colour
-watercolour prints(I made a post about them)
-oversized items (oh well, I am always obsessed with oversized items);
And now I get to bring home this item that has them all. Am i lucky or what? It may seem this way, but I'm not that lucky since I brought home this coral item and at the same time I lost one pinkish item (my driver's licence). But hey, everything happens for a reason, right?

Pe curand!
Roxana

2 comentarii:

  1. foarte frumos topul! De unde, de unde???

    RăspundețiȘtergere
  2. De la Stradivarius. Sunt pe alb, negru, roz, verde si sunt frumoase frumoase toate. Cred ca mai sunt disponibile inca!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...