Treceți la conținutul principal

Bottega Veneta fall 2011





Nu stiu voi cum sunteti, dar eu una imi doresc sa vina toamna. Pentru ca e cea mai faina perioada pentru mine, pluteste ceva in aer si in general mi se intampla lucruri faine. Nu chiar atat de faine precum ar fi sa-mi permit o piesa de la Bottega Veneta, dar putem visa, nu?
Imi plac extrem de mult lookuri cuminti propuse pentru toamna aceasta, cu deux pieces de inspiratie clasica, culori calde care complimenteaza in general orice ten si culoare de par si accente portocalii. Ceea ce apreciez cel mai mult la colectie, sunt inspiratia si liniile clasice si mai ales rafinamentul care caracterizeaza in general colectiile Bottega Veneta. Frumos, nu?


I don't know about you, but I'm anxious for the fall to arrive. It's the best period for me, there's somenthing in the air and usually magical things happen to me. Not that magical as I could afford a Bottega Veneta dress or something but a girl can dream, right?
What I like about this collection are the the classics deux piece, the warm colours that get along with every type of skin and hair colour and the orange accents. But  what I love about this collection are the classic lines and inspiration and most of all the refinement and the perfect use of the colour black adding lace in creating such elegant dresses. Beautiful, isn't it?

Source: style.com