Treceți la conținutul principal

DIY



Tip: Eu am folosit o pereche de cercei ieftini, care aveau margele din plastic fatetate, mi-a placut mult culoarea si investia a fost de 5 lei! pentru 20 margele. Avantajul este ca margelele vin direct cu zale.
1. Desfa margelele de pe cercelul propriu zis. Daca optezi pentru margele cumparate dintr-o mercerie, achizitioneaza-ti si zale.

2. Intinde lantul si aranjeaza-l astfel incat sa nu fie deloc rasucit (f important, altfel nu o sa arate bine in final).
Am fixat mijlocul acestuia si apoi am aranjat margelele cu distanta de o za intre ele sa vad cum ar arata. am marcat mijlocul cu 2 margele alaturate-stanga si dreapta.
3. Incepe si ataseaza zalele cu margele de lant, strangandu-le cu patentul sau cu un cleste. Mai verifica-te din cand in cand sa nu sari peste mai multe zale de lant. (spun asta pt ca eu asa am facut )
4. Dupa ce toate margelele sunt prinse, rasufla usurata daca nu ti-ai rupt vreo unghie. Altfel...
Am ales sa fac o inchizatoare din panglica, mi s-a parut mai interesant. Astfel iti trebuie doua bucati aproximativ mici, de lungimi egale si un lipici pe care am uitat sa-l adaug in lista materialelor necesare.
5.6.7. Trece 2-3 cm din capatul panglicii prin ultima za a lantului, pune lipici pe ea si apoi preseaz-o cu restul panglicii.
8. Pozeaza rezultatul si trimite-l pe adresa rox_d@yahoo.com, pentru a fi publicat pe acest blog. Pas obligatoriu! :)

Pe curand!
Roxana