Treceți la conținutul principal

Pain in the a**

Nu stiu daca ai avut de-a face cu un copil in jurul varstei de 3 ani. Tocmai a trecut de faza cu "De ce" si a invatat "nu!" "nu vreau" nu-mi place". Eu traversez aceasta perioada 20 de ani mai tarziu. Spiritul meu critic nu ma lasa sa-mi placa (aproape) nimic si desi prima tendinta a fost sa resping total ideea a ceea ce urmeza, pana la urma am reusit sa scot un mic "da, imi place".
Insa nu pot sa nu ma intreb: putem numi asta  moda?





















































Concluzii:
-ar fi trebuit sa incep prin a spune numele designerului: Iris Van Herpen, colectia se numeste Capriole.
-ghici ce! a lucrat cu alexander mcqueen.
-poate astepti de la mine sa fiu super entuziasmata de colectie avand in vedere ca formele sunt intrucatva arhitecturale, dar uite ca m-a invatat si scoala asta ceva. Sa nu-mi placa lucrurile fara utilitate;
-daca ar fi fost semnata alexander mcqueen acum ar fi fost aclamata in toate revistele. Suntem niste snobi, pana la urma;
-cine ar cumpara una dintre tinute?
-ce se va intampla cu atata munca (pentru ca e evident volumul de munca al unei singure tinute). Se va prafui intr-un depozit?

For english readers: learn romanian, I am way too lazy to translate all of this. You'll see, it's a beautiful language. The designer of the couture collection is Iris Van Herpen, and yeah, you're right she worked with Alexander Mcqueen, obvious, right?

Sursa: yatzer.com