Treceți la conținutul principal

[Random] Ombre Hair-Final

Ok, deci dupa 4 vopsiri am obtinut in sfarsit rezultatul dorit!
YEY!

Si desigur ca urmeaza un dar...pentru ca va vine sa credeti sau nu, nu e chiar atat de usor de purtat precum am crezut. Din experienta mea, pot da urmatoarele sfaturi:
-Nu fa pasul daca ai deja parul usor detereriorat spre varfuri!
-Deoarece aspectul general al parului vopsit asa e usor messy, trebuie sa balansezi intotdeauna cu un ten perfect curat si ingrijit fara imperfectiuni. (fond de ten-oh cosmarul meu); Ceacanele nu se inteleg deloc cu ombre hair, va spun!
-Hidrateaza-ti suplimentar varfurile, daca nu arata matasoase si hidratate, o sa pari exact ca si cum nu te-ai mai fi vopsit de mult!
-Nu alege acest styling daca ai tenul foarte alb...
-Daca porti des parul strans, obisnuiese-te cu ideea ca vei avea parul negru si un coc blond. :)) eu la asta nu m-am gandit deloc in avans!
-Obisnuieste-te sa te intrebe lumea daca vrei sa revii la culoarea naturala sau daca nu te-ai mai vopsit de 2 ani. Obisnuieste-te sa se uite toti la tine suspiciosi cand o sa le spui ca tu VREI sa-ti arate parul asa. 
-Evita machiajul excesiv, lasa parul sa fie vedeta.