Treceți la conținutul principal

[D.I.Y]Fashionista Notebook




Aveam esarfa din imagine de ceva timp si ma uitam cu drag la imprimeul delicios fara sa reusesc sa o pun in valoare de vreun fel, pentru ca nu port genul acesta de esarfe. Dar ieri, mi-a venit o idee geniala. Ce-ar fi sa-mi imbogatesc colectia de carnetele cu unu de fashionista adevarata? Zis si facut.
1. Mssoara aproximativ dimensiunea agendei, luand in calcul ca materialul va trebui idoit si apoi lipit pe coperta acesteia.
2,3. Taie apoi dreptunghiul masurat. Eu am lasat margini destul de mari pentru ca nu am vrut sa risc. :)) ar trebui sa arate cam ca in imaginea 3.

4. Incepe si lipeste benda dublu adeziva. te-as sfatui sa iti iei una cu o grosime mai mare, eu am pierdut destul de mult timp..
5-6. Ar trebui sa arate cam asa dupa ce le-ai plaicat toate. Dezlipeste folia protectoare si ai grija sa nu se lipeasca scame intre timp, rezultatul va fi dezastruos la urmatorul pas.
7. cu grija, aplica bucata de material, incercand sa o tii cat mai dreapta, sa nu se deformeze modelul. O data lipita, cu greu o vei mai putea dezlipi.
8. Dupa ce ai repetat pasii 4-5-6-7 si cu a doua coperta esti gata, sa indoi marginile in interior. Ca sa se muleze perfect pe coperta trebuie sa faci niste crestaturi in colturi, sau o poti indoi cat mai frumos posibil. eu am aplicat tot banda adeziva pe interiorul copertei si apoi am presat materialul indoit.
9. Taie bucatica de material din dreptul cotorului agendei.
10. Decupeaza o bucata de carton sau hartie si aplica peste interiorul copertei, pentru a ascunde indoiturile materialului.
Voila!