Treceți la conținutul principal

[D.I.Y] Bookmark



Mie intotdeauna mi-au placut semnele de carte si m-am gandit ca s-ar preta foarte bine unui proiect D.I.Y, ffind destul de usor de confectionat, cu materiale la indemana si posibilitati nelimitate. Eu am ales materialele si culorile acestuia astfel incat sa se potriveasca si unui cititor de sex masculin. Combinate cu materialele poti fi scrisuri, decupaje din ziar, diverse texturi, rezultatul o sa fie intotdeauna satisfacator!
Prima idee de cadou D.I.Y este pentru fratele/prietenul surorii tale/ prietenul prietenei tale.




1. Am taiat o bucata de verlalit (il am de la o macheta), puteti folosi cam orice material mai solid. Recomand balsa, cred ca ar arata foarte bine, o sa incerc in curand. Latimea cam 3 cm si lungimea 17 cm. Nu e standard.

2. Cam asa arata baza. Apoi m-am gandit la felul in care o sa combin materialele si am taiat 2 fasii subtirele.
3. Am imbracat toata suprafata semnului de carte in banda dublu adeziva. Se poate folosi si lipici dar acesta pateaza materialul si e mai greu de lucrat in cazul de fata.


4. Dupa ce am lipit banda dublu adeziva pe toata suprafata, am lipit panglicile si fasiile de material.
5. Am taiat cu atentie, exact dupa linia semnului de carte, surplusurile....