Treceți la conținutul principal

[D.I.Y] Gift Ideas


Sa va spun drept ma bucur ca e gata "No Shave November"  si mai mult decat atat, ca am intrat direct in "Sweet December" (asta am inventat-o eu acum). Incerc sa ma pun in locul unei persoane care are multi multi prieteni si multe multe neamuri si in curand va intra in panica pentru ca nu-i ajung timpul si banii pentru cadouri, ce sa mai vorbim de inspiratie. De mica am fost invatata sa cred ca intentia conteaza cand  vine vorba de gesturi frumoase, deci nu va panicati, puteti lua nimicuturi drept cadouri, doar sa aveti intentia. Si mai mult decat atat, nimicuturile pot fi transformate in daruri de suflet daca le faceti voi. Eu ma simt destul de inspirata perioada asta si am pregatit o serie de D.I.Y care pot fi transformate in daruri de Craciun.
Primul D.I.Y in curand!