Treceți la conținutul principal

[D.I.Y]Gift Ideas


Depozitarea accesoriilor (mai ales daca ai muuuulte) poate fi o problema, pentru ca se incurca, fac vraji impreuna pentru ca daca esti in intarziere si vrei o anumita pereche de cercei niciodata nu o sa-i gasesti pe amandoi! Eu am ales cea mai simpla si la indemana varianta si uite ce a iesit.



 * Poti inlocui polisirenul cu o bucata de pluta, un burete dens sau cam orice material in care poti infige ace.
 1. Am luat esarfa si am potrivit placa de polistiren peste.
 2. Am invelit polistirenul si am fixat marginile esarfei cu ace de siguranta.
 3. Am continuat prinderea materialului pe toate laturile ..
 4. Si cam asa arata la sfarsit.
5. Am inceput sa adaug acele cu gamalie care vor fi suport pentru accesorii si sa arate estetic am adaugat si niste stelute pe care le aveam intamplator. Se gasesc astfel de chestii la orice magazin de decoratiuni, iar acum de sarbatori oferta e si mai bogata! In locul lor se pot face fundite din material care au acelasi efect.