Treceți la conținutul principal

[Inspiration] Crystal


Nici macar nu stiam cum se numesc 'pietrele' astea asa ca le denumesc generic-cristale. Am aflat mai tarziu ca 'pietrele'astea care mie imi plac mult mult sunt bucati de cuart. si folosite in deisgnul de bijuterii sunt de-a dreptul grozave.
Totul a inceput cu un colier pe care l-am gasit pe tumblr, si apoi am aflat ca e realizat de Pamela Love. apoi a continuat cu Savage Salvage si apoi am descoperit un intreg univers al cristalelor pe etsy. :)
Ce ma fascineaza cel mai mult pe mine la cristale e elementul asta natural, dur si neprelucrat, dar in acelasi timp asa delicat si pretios.
aici sunt cateva magazine de pe etsy care realizeaza genul acesta de bijuterii:

 Si normal, Pamela Love, care face cele mai incredibile bijuterii folosind diverse pietre pe care le integreaza cu maiestrie intr-un design unic. Plus ca foloseste metal, ceea ce face totul sa para si mai special.

Se pare ca cristalele au fost sursa de inspiratie si pentru Karl Lagerfeld, fapt evident in urma prezentarii colectiei toamna iarna 2012. Ceea ce mi s-a parut extrem de interesant a fost ca bratarile prezentate in colectie seamana destul de mult cu cele ale Pamelei Love, si sa nu credeti ca am fost singura care a observat. Astfel, se pare ca Chanel a chiar luat hotararea sa nici nu comercializeze bratarile respective, dupa acuzatiile primite, asemanarea fiind totusi destul de evidenta.