Treceți la conținutul principal

[Trend]Bold(Floral)Prints

M-am decis sa scriu despre trendurile mele preferate din fiecare sezon, pentru ca simt nevoia sa personalizez cumva blogul, simt ca sunt zeci, sute, mii de bloguri care relateaza fapte si simt nevoia sa aduc ceva personal blogului.
Astfel, pentru primavara-vara asta optez pentru:
1. Printuri indraznete cu flori in special, dar si cele geometrice;
2. Transparente (bluze, bijuterii);
3. Camasi, camasi, camasi;
4. Bijuterii statement;
5. Pasteluri in favoarea culorilor neon;
6. Plastic transparent (genti, pantofi);


Nu mi se pare nimic mai potrivit pentru primavara decat sa porti haine in culori vesele, cu flori uriase imprimate. Cum altfel poti sugera mai bine ideea de primavara? Printurile pe care le-am vazut pe runaway folosesc de obicei culori vesele si puternice si acum dupa ce am vazut si noile colectii pentru toamna, ma bucur sa vad trendul asta continuat si in toamna, desi abordarea e diferita. Daaaaaaaar, sa vorbim acum despre primavara, ca a venit si am tanjit atat dupa ea! Cel mai mult mi-a placut abordarea Altuzarra cu imaginea ultra bogata in culori pe fond alb si abordarea Mary Katrantzou (care m-a castigat ca fana pe vecie cu stilul ei) cu printuri cu mare, corali, pesti multicolori. Mi se pare delicios sa folosesti atatea culori si astfel de imagini si sa nici nu te apropii de kitch. Talent!

Si acum o selectie cu preturi mai realiste:

Preturi si mai realiste cred ca o sa gasim si in magazine vintage si second hand, unde sunt sigura ca se ascund comori inflorate.