Treceți la conținutul principal

[Random]Rihanna

mai precis, Rihanna la premiera filmului sau Battleship.
Am vazut ca parerile sunt impartite la doua extreme, ori e extrem de apreciata pentru aparitie, ori extrem de criticata atat vestimentatia cat si atitudinea (am intalnita expresia plictisita de moarte.) eu i-as critica atitudinea in permanenta, cum sa spun, Rihanna se lupta strans cu Lady Gaga pe pozitia nr. 1 in topul celor mai enervante celebritati din punctul meu de vedere, dar mie mi-a placut Rihanna. Salopeta-costumul e semnat Stella McCartney si poate nu e uluitor designul dar mie se pare ca o prinde pe Rihanna. Plus ca e accesorizata corect si e un look curat. Si pentru prima data, dupa mult timp, o sa spun ca imi place cum o prinde noua frizura, simt ca in sfarsit si-a gasit look-ul si sper sa se opreasca din cautarile alea frenetice sa se regaseasca.