Treceți la conținutul principal

[DIY] Clear Belt


Povestea acestui DIY e una extrem de simpla. am gasit intr-o zi in dulap aceasta curea TRANSPARENTA de care uitasem complet si care a venit la pachet cu niste pantaloni scurti cumparati undeva, in perioada liceului, Desigur catarama ei e una groaznica si era si cam lata pentru gustul meu, dar nu aveam eu de gand sa las asa comoara mica nevalorificata!
Am incercat sa folosesc in prima faza o catarama din aceea utilizata mai mult la cordoane si nu mi-a iesit, apoi am mers pe varianta unei catarame obisnuite.



1. Am eliberat curea de monstrul acela de catarama;

2. Am ingustat curea, taindu-i ambele margini cat mai aproape de gauri;
3. asa arata noua curea, cu vreo 2 cm mai ingusta;
4. mi-am dat seama ca am nevoie de o capsa pentru a putea pune catarama;
5. Am facut o gaura in mijlocul curelei, am trecut-o prin catarama, si am securizat (foarte usor si rapid) cu capsa cu 2 picioruse;
Si gata! asta a fost, simplu tare de tot si de maxim efect!