Treceți la conținutul principal

[Personal]Cum a fost la Garage Sale

FOARTE FAIN! Eu nu o sa scriu ca am facut multe poze si ca am cunoscut multa lume, pentru ca...din pacate....nu am facut-o. Am uitat aparatul foto acasa si in general nu sunt o persoana sociabila. Am cunoscut-o insa pe Ioana de la Stilistele, dupa o perioada lunga in care i-am citit cu drag blogul si pe Iulia, al carei blog probabil, il stiti.
Atmosfera a fost foarte reusita la fel si organizarea. Vizitatori au fost multi si foarte interesati de standuri, a fost o permanenta agitatie care mi-a placut mult mult.
Am vazut o gramada de genti (oh, geanta roz rotunda inca ma bantuie) si accesorii care mai de care, dar m-am abtinut. Unei singure perechi de cercei nu i-am putut spune nu, cumparati de la Ioana, 'foarte Moschino like' s-o citez pe ea. La haine sa fiu sincera, nu m-am prea uitat pentru ca sufeream deja din cauza gentilor si m-am hotarat sa nu fiu sadica.
Vestea buna e ca o sa mai urmeze o editie de Garage Sale, probabil in prejama sarbatorilor, eu o sa particip cu siguranta fie din nou ca expozant fie ca "treasure hunter". Sa ma credeti pe cuvant, o sa fie multe comori!
Si acum...cateva poze furate de pe alte bloguri.




Standul meu sursa The Indie Chase
Standul meu #2 sursa Juazz Shop
sursa Juazz Shop
sursa Juazz Shop

Si ultima poza care se intampla sa fie si preferata mea. Daca vedeti ceva ciudat in poza, cum ar fi o ditamai portia de mancare intre accesorii, da, este adevarat. Si a fost delicioasa!