Treceți la conținutul principal

[personal] winter outfits

Eu mi-am dat seama ca...iarna nu stiu NICIODATA cu ce sa ma imbrac. Am depasit perioada de layering care facea totul relativ simplu: top, vesta, pulover/ top, pulovar/sacou etc, acum parca ma simt bine cu tinute simple.
Inainte sa intru in panica in legatura cu vestimentatia de iarna asta, am stat, am tras aer in piept si m-am gandit cum se poate rezolva problema.
Daca ai cumparat in disperare camasi vara trecuta, cu maneca sau fara maneca, din voal, matase sau orice alt material, in mare parte esti asigurata. Nu le indesa in cel mai ascuns ungher din dulap, te pot salva iarna asta! Astfel, am scos la lumina puloverele pe care le aveam, mi-am facut o lista in ce ar trebui sa mai investesc si m-am pus pe combinat.
Un pulover simplu e varianta ideala, il poti combina cu o camasa cu imprimeu sau cu un colier supradimensionat si esti gata! Poti inlocui colierul desigur cu o pereche de cercei deosebiti, eu din motive necunoscuta nu pot purta cercei iarna, mi se pare ca arat ridicol cu cercei si caciula, majoritatea sunt metalici si imi trimit fiori de gheata pe sira spinarii cand mi se ating de obraz sau gat. Asa ca, eu raman la colierul supradimensionat :)



Camasa Vero Moda si pulover Terranova
 Camasa si Pulover Vintage
Camasa si Pulover H&M

Camasa si Pulover Vintage

* Puloverul gri este achizitionat din H&M-Iulius Mall Cluj Napoca, la reducere, in Polus din pacate e la pret intreg, nu stiu din ce motive!