Treceți la conținutul principal

[Personal]Kallos Silve Reflex

Pe parcursul a celor 18 luni, de cand am 'Ombre Hair' pot spune ca am strans ceva experienta si pentru ca am vazut ca e foarte in voga acum, in Romania, desi in restul Europei i s-a cam dus moda, m-am gandit ca sfatul de azi poate fi util pentru anumite persoane. In primul rand, am senzatia ca daca te incumeti si iti faci parul asa, nu o sa vrei sa renunti niciodata. Eu una, nu pot. Mi-am scurtat parul in iulie, cu aproximativ 20 cm si apoi mi l-am decolorat din nou.. Pur si simplu nu pot renunta.
Din pacate, Ombre a fost inteles gresit in cele mai multe cazuri, stilul asta nu inseamna sa fii bruneta, sa tragi o linie dreapta la jumatate si sa-ti vopsesti parul blond de la jumatate in jos (cele mai multe cazuri) Ombre inseamna Degrade, ceea ce inseamna ca de la un brunet, ar trebui sa ai cei putin 3 nuante pana la blondul deschis de la varfuri. 
De fapt, azi vroiam sa scriu despre un produs salvator pe care l-am descoperit recent. Samponul Silver Reflex de la Kallos. Desi poarta denumirea de Sampon, eu il folosesc mai mult pe post de balsam. De ce e el atat de salvator? Pentru ca schimba nuanta rosiatica a parului decolorat care a fost brunet, intr-una extrem de frumoasa, un blond argintiu, toate tentele roscate vor disparea intr-unele de gri-alb. Pentru Ombre, merge perfect. In plus, lasa parul moale, catifelat si usor de pieptanat.
Produsul l-am achizitionat cu 12 lei si sunt de parere ca isi merita toti banii!!