Treceți la conținutul principal

[Random] Gifts Idea for Him

Daca pentru toata lumea cautatul cadourilor e o corvoada, mie imi place la nebunie. Recunosc ca e uneori destul de dificil sa cumperi cadouri pentru oameni pe care ii cunosti de putin timp, dar cadourile pentru cei dragi, sunt o placere.
Si cum pluteste parca in aer miros de iarna, am inceput sa caut cateva idei pentru cadourile de anul asta. Pe Etsy am gasit o multime de lucruri, unele scumpe altele nu, unele care iti dau idei, altele pe care le poti folosi pentru DIY-uri. :D
Si am inceput cu idei de cadouri pentru.... el. Daca ai epuizat deja variantele clasice: camasa, agenda, portofel, cravata etc, poti trece la niste variante mai personalizate. Desigur, il cunosti si stii ce-i place, eu am gasit 6 sugestii care mi s-au parut interesante.

I don't know about anyone else (from what I here everyone actually hates this) but I love to buy presents. I must confess that buying gifts for someone you barely know can be a little tricky, but buying something for the ones you love, is quite a pleasure.
and because I feel winter really close I started looking for ideas for this Christmas. Etsy is an endless source of inspiration, some items are expensive, some affordable, some inspirational and some a good starrting point for a DIY. :D
I started with gift ideas...for him. If you already bought him a shirt, a wallet, an agenda, a tie you can choose something a little more special this time. Think about what he actually likes! I choosed 6 items that I would love to buy for my boyfriend. Here goes!

1. Ochelari de soare cu rame de lemn 
2. Ghete de piele cu insertie textila
3. Suport creioane din beton
4. Breloc din lemn
5. Litera decor din lemn
6. Geanta piele