Treceți la conținutul principal

[D.I.Y] Idei de impachetat


Initial am vrut sa fac cate un tutorial pentru fiecare in parte, dar de fapt e foarte simplu:
1. Clasic- Foloseste elemente traditionale pe care le poti lipi, eu am cumparat o punguta de astfel de figurine de hartie si le pot aplica pe o hartie simpla, pe plicuri, pe felicitari. Foloseste banda dublu adeziva sa nu se onduleze hartia inestetic.

2. Rustic- Foloseste orice materiale naturale gasesti: betigase lemn, scortisoara, felii uscate de portocala, dantela cu aspect vintage, margele lemn, hartie cu aspect vintage, sfoara, font vintage etc.

3. Modern- Foloseste materiale usor neconventionale sau un design minimalist. Potrivit mai mult pentru prieteni decat pentru parinti sau rude in varsta...crede-ma nu o sa le placa! :)) Eu am folosit piele intoarsa si piele aurie, si un snur auriu. Poti alege sa desenezi tu ceva pe hartie, sa lipesti print-uri interesante, figurine din plastic sau fetru si orice iti mai trece prin cap. Important e sa nu fie prea incarcat si sa fie totusi catchy.

In curand, alte 3 idei!