luni, 28 ianuarie 2013

[Random] Chateau LouLou de la Fraise

Pun pariu ca te-a intrigat titlul. Pare rafinat si presimti ca o sa fie ceva deosebit si...ei bine, frumos.
Nu.
E doar numele animalului de companie al mult-prea-iubitei Iulia Albu. Care este o gaina. Animalul de companie este o gaina, hei!
Adevarul e ca nu am avut niciodata o parere prea buna despre Iulia Albu, dar cand am auzit de aberatia asta majora, am ramas usor masca. Pana cand? Pana cand o mai incurajam sa faca prostii din astea si sa apara in ziare cu astfel de porcarii?
Nu e evident ca strategia asta penibila e doar motiv de a atrage atentia? Eu nu stiu, pe ce lume traim?

 Mi se pare atat de absurd totul incat nici nu am cuvinte sa comentez.

4 comentarii:

  1. Deja mi-e rau?! Inteleg ca vrea sa iasa in evidenta, insa nu asa. O intrece si pe Gaga la nebunie. As mai zice multe, dar mai bine ma abtin. Nu merita. Dupa cum ai zis si tu, doar atentie vrea. Ma intreb..Doarme si cu gaina in pat, o spala sau se pregateste sa o transforme in vreo friptura?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca macar e vegetariana tipa... Se pare ca si Catalin Botezatu ar fi avut un dihor cumparat cu 5000 euro :)) Concluzie: inercari stupide de a atrage atentia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai cont pe Facebook? Ma intereseaza postarile tale.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...