Treceți la conținutul principal

[FOR HIM] [TOP] 10 Looks to inspire you this spring/summer

 Hei baieti! Mai sunteti careva pe aici? Sper ca da, pentru ca am trudit pentru voi!
In primul rand, vreau sa adaug o nota, aceasta este parerea mea neprofesionista, nu stiu daca zic bine ce zic, dar am auzit toata viata cum ca as avea bun gust, deci s-ar putea sa iasa bine. Daca nu, sa n-aud plangeri ha ha!
Imi dau seama cat de greu e sa fii barbat si sa te imbraci bine. Sa fim seriosi, sa te inspiri de la designeri e un lucru aproape imposibil uneori, hainele nu se pot purta mai ales daca ai o meserie si un job in limitele normalului. Imi dau seama acum ca probabil jachetele metalizate Burberry se adreseaza unui anumit tip de barbat, care merge la petreceri excluviste si are parte de alte activitati fancy, dar cu restul barbatilor cum ramane? Voi cum sa va imbracati, dragii nostri?
Noroc ca mai sunt si designeri care propun combinatii inteligente care va pot inspira si pe care le puteti realiza cu un buget mediu si multa inventivitate. Sa incepem! (Click pe fiecare designer, sa vezi restul colectiei.)
Note: Translation in english, at the end of the post!


10. Burberry. Putem sa ignoram sandalele cu sosete? Buuun, acum hai sa ne uitam ce bune sunt materialele, ce frumos sunt potriviti pantalonii cu sacoul chiar daca nu fac parte dintr-un costum si ce bine arata combinatia de print-uri intre cravata si camasa.'Mixing prints' e un trend tare reusit in cazul femeilor, in cazul barbatilor, eu una am retineri.



9. Marni. Mie mi se pare ca de obicei, cravatele arata bine doar in combinatii elegante, dar in tinuta aceasta imi place. Imi plac mult pantofii si faptul ca pantalonii sunt scurti, ceea ce face ca tinuta sa nu para una eleganta ci extrem de casual. Camasa cu print face toti banii, cred ca ar fi aratat extrem de bine si fara cravata.

8. Burberry. Ca tot vorbeam de camasi cu print. Ce-ar fi ca macar o data sa incerci ceva nou, si in locul jeansilor si tricoului sa incerci o pereche de pantaloni de stofa cu o camasa bine croita si de primavara? Ce-ar fi?

7. J Crew. Barbatii fug de culoare. Si ar trebui, pentru ca uneori rezultatele sunt dezastruoase. Au fost la moda camasile si tricourile roz la un moment dat, dar mai exista si alte culori. In locul unui barbat, eu as experimenta treptat, nu as alege culori tari din prima, iar primavara e momentul perfect pentru experimente, pasteluri se gasesc peste tot si se potrivesc perfect cu anotimpul. Look-ul acesta ti se adreseaza daca incerci sa scapi de stilul sport dar nu vrei sa treci direct la camasi. Investeste in pantaloni bine croiti, si tricouri polo.

6. Junya Watanabe. Daca pana acum, toate tinutele au fost cat de cat clasice, acum devine un pic riscant. E o combinatie intre casual si sport, jacheta si jeans cu pantofi si camasa. De ce zic riscant? pentru ca daca pantofii sunt chiar prea eleganti si jacheta chiar din fas, ai cam dat-o in bara. Incerca sa investesti intr-o jacheta cu croiala usor sport dar dintr-un material bun, am vazut modele frumoase la H&M si Pull and Bear. Nu-ti fie frica sa experimentezi, cel mai usor e daca te documentezi bine inainte.

5. Junya Watanabe. La asta ma gandeam, cand spuneam de folosirea treptata a culorilor intr-o tinuta. Poti incepe cu o 'baza' crem (care sta bine tuturor barbatilor vara) si sa adaugi putina culoare unui tricou sau camasa. Automat o sa te diferentiezi de restul si atentia la detalii intotdeauna da rezultate.

4. Band Of Outsiders. Cum se poarta pantalonii scurti de un barbat? Sincer, habar n-am. Dar tinuta de mai sus, mi se pare corect realizata, poate as fi inlocuit ghetele cu niste tenisi lejeri. Inca nu mi-am dat seama daca imi plac costumele de barbati cu pantaloni scurti, mi se pare mai in regula momentan sa fie asortati cu o jacheta usoara de vara. Combinatia crem cu kaki si camuflaj, e 'timeless' pentru un barbat.

3. Trussardi. Oarecum o variatiune a tinutei de pe locul 4, doar ca acum se renunta total la elementul sport si tinuta e casual si atat. Mie imi place mult si ideea unui look total crem, mai ales daca ai norocul sa gasesti toate piesele in aceeasi nuanta.

2. Band of Outsiders. Probabil ca o sa ridici din spranceana, dar inainte de asta studiaza ce frumos sunt combinate materialele si stilurile. Ce relaxata si placuta e tinuta, nu incearca sa iasa cu nimic in evidenta, e perfecta pentru vorba "keeping it casual". Mie imi place. Imi place de un locul 2 chiar!

1. Viktor &Rolf. Iti recomand sa dai click si sa te uiti la toate colectia, e buna de tot! Nu e nimic iesit din comun, doar haine care arata extrem de bine si care sunt perfect combinate. Sa fiu sincera, da, as renunta la palarie dar in rest mi se pare fara cusur tinuta.

Sper ca a fost de ajutor, cuiva!
Cu drag,
Roxana

hey boys, are you still there? I hope you are 'cause I have something for you. :) 
First of all, this is an unproffesional opinion, I have no idea what I'm talking about, I just have been told many times in my life I have good taste.
I realise how hard it is for a man to dress well. Let's be honest designer clothes can sometimes be totally unwearable, especially if you have a normal job and life. Beside the fact the clothes are really really expensive, sometimes they are totally unrealistic.
So what is left to do? I'll tell you what's left to do, it involves a lot of documentation on street style blogs, a lot of creativity and a medium budget. Here we go, 10 looks from designers to inspire you this spring/summer: