Treceți la conținutul principal

[TOP] 5 white tops in my wardrobe

Anul trecut, ajungeam la concluzia cat de esential e un top alb in garderoba. Asa ca mi-am cumparat unul si apoi inca unul si acum mi-am dat seama ca am ajuns la un teanc intreg de topuri albe. In diferite stiluri si forme desigur. Iata un top cu favoritele mele si cu ce le asortez:

5. Basic. Din poza nu pare nu stiu ce, de fapt nici nu e, dar m-a salvat de cateva ori. Combinatia mea preferata care il include e cu pantaloni skinny, sandale joase argintii, un colier lung si o geanta mica si practica.

4.Romantic. Am achizitionat camasa dintr-un second si imi place mult aerul ei romantic si delicat. O port cu fuste colorate sau pantaloni scurti cu talie inalta. Pentru un plus de culoare, folosesc pe dedesubt un maiou colorat, ea e usor transparenta. Adaug sandale nude si cercei sau bratari colorate si e gata tinuta.

3. Sport. Topul acesta e vintage Adidas, achizitionat tot dintr-un second hand. E marimea 44 dar mie tare imi plac hainele oversized, iar cu manecile usor rulate arata gro-zav! L-am asortat cu pantaloni scurti si sandale joase in zilele (prea) calduroase de vara si cu genti oversized pentru un look casual;

2. Fancy. Topul e achizitionat in perioada reducerilor de iarna si inca nu am apucat sa-l port. Imi pare destul de elegant si il vad alaturi de pantaloni conici si loafers din piele lacuita, cu o geanta mica si chic.

1. Precious. Si topul asta e inca nepurtat dar deja ma vad cu el intr-o noapte calda de vara, pe o terasa. Are un detaliu grozav cu sclipici si motive geometrice si il vad combinat cu niste pantaloni scurti, dintr-un material moale si fin si musai cu un bronz reusit!