Treceți la conținutul principal

[TREND] Ear Cuffs

 Acesta e genul de trend pe care ori il iubesti, ori il urasti. Eu il iubesc de aseara de cand mi-am si achizitionat o pereche. Nici nu stiu unde, cand, cu ce o sa-i port (sunt cercei pana la urma?) dar sigur arata extraordinar.
 Genul acesta de bijuterie s-a mai purtat, dar partea buna a anilor 2013 e ca nu trebuie sa-ti faci inca vreo 3 gauri in ureche pe care sa le regreti un an mai tarziu, sunt cercei normali cu inca o bucla in partea de sus care se prinde de lobul urechii. Exista modelele incarcate cu motive florale/animale sau modelele minimaliste ce includ lanturi, tinte, capse etc. I-am vazut purtati de celebritati precum Diane Kruger, Rihanna, Alicia Keys, in diverse stiluri si combinatii, chiar si pe covorul rosu.



 Variante de achizitionare se gasesc. Eu i-am luat din H&M, dar nu apar pe site, multe modele in Topshop care se pare ca sunt sold out, si alte variante disponibile daca sunteti puse pe cheltuit.
Pe Etsy, am gasit un magazin cu multe multe modele, Marty Magic se numeste magazinul, am ales mai jos modelele care mi-au placut mie cel mai mult, cele stelare mi se par perfecte!




Si uite si modelul ales de mine, inca scotocesc prin minte si dulap cu ce o sa asortez minunatia asta de pereche de cercei.