Treceți la conținutul principal

[Inspiration] Mia Moretti


"I’m a big supporter of using your clothes to get into character, change your mood, and create an occasion out of life." (Mia Moretti)

Daca va mai amintiti postul despre colectia creata de Mia MorettiX Pencey, atunci nu va suna total strain numele. Asta, mai ales daca nu o stiati de dinainte. Eu nu o stiam, dar am descoperit o sursa de inspiratie. Nu neaparat din punct de vedere vestimentar, imi plac mixurile ei eclectice si mai ales ca se distreaza cu hainele, dar imi place in special tot personajul. De la Leandra Medine incoace, n-am mai intalnit o persoana cu asa mult charm natural (si asta numai din cate am vazut online) si o atitudine asa de....ei bine, cool.
Nu degeaba si-a facut locul in tot felul de topuri in care a fost numita 'it' girl si a aparut pe site-ul The Coveteur.  (pozele din ultimul colaj sunt luate de aici.)
Interviu cu Mia Moretti aici.
Mi-e asa de lene sa scriu in engleza, e bai?