Treceți la conținutul principal

[Random] Shop my closet


Fete dragi,
Mi-am reorganizat garderoba si am ajuns la concluzia ca sunt un cumparator extrem de impulsiv. Nu gandesc deloc cand cumpar si am descoperit o multime de haine faine (zic eu) care pur si simplu nu ma reprezinta. Nu le pot arunca, pentru ca iubesc hainele si gata. Daca sunteti curioase, am creat un blog. Marimile sunt diverse dar in principiu se potrivesc unui S. Asteptam sa-si faca si sora mea ordine in dulap si revenim cu M-uri. Cateva sunt noi, iar restul purtate o data sau de 2-3 ori. Pentru intrebari si comenzi, rox_d@yahoo.com
Am inceput timid cu 4 piese, o sa prinda contur blogul in curand.
Daca si voi aveti blog sale, va astept sa-mi trimiteti link-ul sa va adaug la blogroll.
http://secretlyablogsale.blogspot.ro/

Cu drag,
Roxana