Treceți la conținutul principal

[Random] Tips to survive rainy days

 * English version available here.
Simt ca ori n-am fost atenta ori cineva m-a mintit la scoala. Povestea cu toamna, iarna, primavara, vara nu tine. NU TINE! Din cate am vazut eu e ceva de genul toamna, iarna, vara, toamna, primavara, vara, toamna, iarna. Adica: ascunde ghetele, scoate sandalele, scoate ghetele, ascunde costumul de baie, poarta sandale cu haina de blana. Eu nu mai stiu cu ce sa ma imbrac. Singura concluzie pe care o trag dupa cei 6 ani la Cluj, e ca poate concura linistit cu Londra. La capitolul ploaie, sa ne-ntelelgem. Astfel, e nevoie de un plan de bataie. Eu am cateva tips(uri) pentru supravietuire.



  • Ia cu tine intotdeauna o esarfa. Daca nu ai distante lungi de parcurs si te poti folosi de transport un comun sau masina personala, uneori umbrela mai mult incurca. Pentru zilele in care nu ploua de dimineata pana seara, ci e o vreme indecisa, o esarfa te poate scoate din incurcatura. Alege o esarfa uriasa, care se poate transforma intr-un sal peste un pulover sau o jacheta subtire sau in varinta fashion a banalei gluga.

  • Investeste in cateva piese ' cu specific'. Adica de ploaie. Adica impermeabile. Eu am ramas marcata de cuvantul asta din copilarie, de cand detineam minimum o jacheta de fas pe sezon si le cam uram, dar s-au mai schimbat lucrurile. Nu esti fana cizmelor de cauciuc colorate? Nici eu, dar am gasit o alternativa ok, parerea mea. Exista clasicul trenci, parka si alte jachete pentru ploaie, transparente sau cu imprimeuri vii. Daca nu vrei sa fii chiar asa asortata cu ploaia, alege o umbrela fun, care sa te binedispuna cand te uiti in sus la cerul gri.

  • Nu lasa ploaia sa-ti influenteze starea de spirit si cu atat mai mult vestimentatia. Stiu ca e greu, dar nu imposibil. In loc sa arunci pe tine in fiecare zi aceeasi jacheta comfortabila si aceleasi ghete de toamna, incearca sa te joci un pic. Layering-ul e o varianta buna, in caz ca se insenineaza poti sa renunti usor la look-ul tomnatic si sa te intorci la vara. In plus, acum e cel mai bun moment sa porti unele combinatii cu piese de vara dar care sunt total imposibil de purtat la 30 de grade. Rochii de vara cu cizme, pantaloni scurti de piele cu ghete, pulover cu rochie vaporoasa etc. Inspira-te de la Taylor Tomassi de mai jos, care sfideaza ploaia cu zambete si capul gol si Leandra Medine care transforma umbrela in accesoriul perfect la mixul de printuri din tinuta.

Sursa mea principala de inspiratie pentru rainy days, e desigur Blair Edie, poate ii stiti blogul atlantic-pacific.