Treceți la conținutul principal

[TOP] 5 looks I love from Met Gala 2013

Cred ca pe alte bloguri, postul despre Met Gala este deja ingropat in alte articole. De ce am ales sa scriu azi despre asta? Pentru ca azi am avut chef. Si daca nu v-am mai spus asta pana acum, o spun azi. Eu scriu blogul asta pentru mine. MI-NE. E o arhiva cu lucruri care m-au marcat la un moment dat, care ma inspira si pe care vreau sa mi le amintesc la 40 de ani. Daca se mai nimereste un cititor ma bucur mult, imi dau seama ca sunt intre stiluri, ca nu particip la evenimente, ca nu postez poze cu mine si ca unoeri, uit sa mai scriu pe blog, ceea ce ma face greu de urmarit.
5. Florence Welch. Nu m-a dat pe spate, dar Florence e Florence si o vad cu alti ochi. O prinde stilul si a mizat pe asta, nu-mi place rochia in particular, dar pe total arata foarte bine.

4. Ginnfer Goodwin. Rochia e fenomenala, dar ocupa locul 4 din cauza atitudinii tepene (se vede ca e total afara din comfort zone si stilul ei) si machiajul care parca nu-si mai avea rostul.
3. Cameron Diaz. Si mie mi-a placut tinuta asta la fel de mult ca si lui Cameron Diaz care a insistat s-o poarte chiar daca nu era chiar din poveste. Curea cu tepi incearca sa aduca ceva punk, dar hm. Nu prea. Dar asa ca silueta si forma, nota 10 din partea mea.

2. Carey Mulligan. Ei bine, locul 1 si 2 mi-au placut la fel de mult, dar Carey Mulligan a ajuns pe locul 2, pentru simplul fapt ca nu o suport pe ea, ca actrita. Rochia mi-a placut extrem de mult, un minimalism asa de frumos realizat si perfect accesorizat.
1. Rooney Mara. Cred ca lumea se astepta la cu totul altceva din partea ei, sa fie cea mai punk dintre toate si cred ca de-asta mie mi-a si placut asa de mult. Pentru ca ea, prin atitudine, poate imbraca chiar si o rochie alba precum e asta si sa ramana in povestea serii.

Toate pozele via people.com