Treceți la conținutul principal

[TOP] 5 pairs of shoes from Stradivarius

Desi sunt mare fana Sex and the City si  Carrie Bradshaw (desigur pt. apartament si garderoba, nu ne place mai mult umorul Samanthei?) totusi nu am avut niciodata Shoe Fetish. Pana...acum. Nu mai vad decat incaltari in jurul meu si abia ma abtin de la decizii necugetate. Ati patit? Nu? Atunci ia dati o raita prin magazine sa nu ma mai simt asa de vinovata. 'Bunaciunile' propuse de azi, vin de la Stradivarius.

5. Neon Sneakers. Sunt atat de populari acum incat nici nu mai e nevoie sa fii sportiva. Ii poti asorta unei tinute casual, sunt comozi si extrem de fashionable in acelasi timp, dreamy, nu? Eu i-as asorta unei tinute total white, minimalista si fara prea mari pretentii. Ah da, si poate unei sedinte de alergare in parc. 149 lei.

4.Denim espadrilles. De ce imi plac? Pentru ca imi amintesc de copilarie, imi dau senzatia de libertate de miscare si de comoditate extrema. Le-as purta cu pantaloni scurti si camasi vaporoase oversized. 89 lei

3. Two tone leather wedges. Nu stiu ce contine lista voastra de 'to do this lifetime' dar a mea contine cu siguranta ;'must own wooden wedges'. Combinatia de alb maro mi se pare sublima pentru vara iar platformele varianta ideala pentru niste centimetri in plus. Nu ca am avea nevoie, am inteles ca suntem oricum frumoase, asa cum suntem. Da' eu totusi le-as vrea. Le-as purta cu pantaloni crem imitatie piele, pantaloni de vara pana la glezne, rochii albe. 189 lei.

2. Handcrafted sandals. Simt ca denumirea handcrafted ar trebui sa ne impresioneze, pe mine nu neparat, dar recunosc ca nu le-as spune nu cu un buget nelimitat in buzunar. Mie imi place sa port negru vara (adica oricand) si detaliile sandalelor din imagine mi se pare ca fac diferenta. Le-as purta cu un look total black si cu piese cu insertii de piele. 149 lei.

1. Vinyl Flat Sandals. Eu cred ca puteau mai mult, ma refer la denumire, pentru ca designul e de nota 10 parerea mea. Am eu o sugestie  Perfect for Roxana Flat Sandals. Sunt nude, fara talpa asadar comode si au un element transparent cu niste pietre sclipicioase. Yes, please! Le-as purta.. cu toata garderoba mea. 149 lei.