Treceți la conținutul principal

[TOP] 7 items I love from H&M

Imi place mult H&M, desi cand a aparut in Cluj Napoca, eram asa usor dezamagita. Dar pentru ca stilul meu vestimentar se simplifica din ce in ce mai mult, H&M incepe sa devina o necesitate pentru mine. E pur si simplu relaxant sa-l parcurg, e cel mai bine dotat la capitolul "Basics", e extrem de accesibil si in el intalnesc persoanele cel mai bine imbracate din Cluj.
Mai jos e o lista cu 7 piese pe care mi le-as dori sezonul asta:
Click pe fiecare titlu pentru a vizualiza produsul pe site. Toate pozele luate de pe hm.com


 7. Short Necklace. Din seria " Ce frumos e, da' nu-l cumpar ca-mi fac eu" e si acest colier alaturi de multe altele. Pe care nu le-am facut nici pana in ziua de azi. Dar frumos e, si-l cam vreau!



6.Slingbacks. Simt ca sandalele astea imi sunt adresate, in marea de tocuri de la 10 cm in sus, gasesc parechea asta cu toc purtabil. Am de asemenea sentimentul ca fac piciorul lung si frumos.

5. Bag. Parca imi aduce un pic a Celine, manerele cred, dar in general consider geanta un model clasic, perfect pentru vara si incapatoare pentru toate bonurile expirate, hartii cu provenienta necunoscuta, portofel si restul necesarului din gentile mele.

4. Bra. Oare e un pic ciudat sa postez un sutien? Nu, asa-i? E si el un basic pana la urma si ar trebui sa fie folosit de mult mai multa lume decat e, in prezent.

3. Belt. Cureaua de pe locul 3 mi se pare pur si simplu frumoasa. Si eleganta. Si minimalista. Si perfecta.

2. Sandals. Desi in poza nu par mare lucru, sunt! Bareta din fata e transparenta, fac piciorul sa arate subtire si sunt foarte comode. Mi-au scapat printre degete si o sa-mi para rau pe vecie.

1. Trousers. De cand nu mai suport jeansii, iubesc pantalonii cu croiala asta masculina, talie inalta si extrem de comfortabili. Nu as vrea sa ma mai intorc niciodata la pantaloni extra skinny si sunt hotarata sa-mi cumpar genul asta de croiala, in toate culorile!