Treceți la conținutul principal

[TOP] 6 Designer Prints I'll never forget

Sunt cateva print-uri care mi-au ramas intiparite in memorie si care o sa-mi placa intotdeauna. Unele sunt mai celebre, altele n-au avut un impact atat de mare, dar toate au ceva in comun. Sunt incredibil de frumoase.
Click pe designer pentru a vedea restul colectiei.

6. Dolce& Gabbana Spring 2010. Nu sunt fana declarata a print-urilor florale dar acesta e ceva special. Un pic kitsch, un pic too much  dar absolut delicios!

5. Mary Katrantzou Spring 2011. Imi amintesc ca am fost pur si simplu fascinata de colectia Mary Katrantzou cand am descoperit-o! Inca sunt total impresionata de rochiile structurale cu mixajul de culori si imagini.



4. Miu Miu Spring 2010. Eu nu cred ca este cineva pe planeta, cat de cat interesat de moda, care sa nu stie print-ul Miu Miu din 2010. Adica print-urile, cel cu pisici si cel cu pasari, care au devenit efectiv un must in perioada respectiva.

3. Jason Wu Spring 2012. Print-ul Jason Wu e cel care mi-a dat ideea topului. Nu a fost atat de popular ca si restul (cred) dar mie mi se pare absolut incredibil. Cel mai tare ma bucur ca a facut H&M un fel de copie dupa printul acesta, pe care o si detin.

2. Alexander McQueen Spring 2010. La capitolul popularitate, cred ca numai print-ul Alexander McQueen ar putea sa-l detroneze pe cel Miu Miu, dar poate nici el. Cand a aparut colectia, imi amintesc ca am ramas muta de uimire, a fost efectiv o placere vizuala, desi psihedelica in acelasi timp. Dar mixajul de print-uri si texturi mie mi s-a parut extrem de artistic.

1. Dries Van Noten Spring 2012. Ok, stiu ca e nu e cel mai spectaculos, creativ sau popular. Dar mie mi-a atins o coarda sensibila. Cum sa spun, imi place de mor! Ceea ce propulseaza print-ul Dries Van Noten direct pe locul 1!