Treceți la conținutul principal

[For Him] Bags Bags Bags

Dupa parerea mea (neavizata) moda pentru barbati e plina de capcane. In lumea femeilor, e muuult mai simplu, vad aproape zilnic femei/ fete care imi dau seama ca sunt imbracate bine doar din intamplare. Ca nu stiu ce fac, doar ca au nimerit-o. In ceea ce priveste barbatii, majoritatea nu o nimeresc. Pentru ca nu ii intereseaza sau pentru ca au ramas cu 5 ani in urma in ceea ce priveste 'moda'. 
Mi-am dat seama ca pentru mine, un barbat bine imbracat, e cel care se preocupa de detalii. Si nu, nu ma refer la detaliile de genul cravata cu floricele, sosete cu dungi si batista de la sacou cu buline. Nu, ma refer la o pereche de pantofi de calitate, o palarie, o curea, un ceas sau...o geanta. E greu sa fii barbat si sa ai o geanta frumoasa. Pe cei care ati reusit, va admir.
In cazul in care va intrebati, atata introducere..pentru ce? Pentru o geanta frumoasa. Adica vreo 5.
DuDuLeather, o noua descoperire pe Etsy, care face genti/ rucsacuri care se pot adapta multor stiluri vestimentare.
Modelele care mi-au placut mie: