Treceți la conținutul principal

[Inspiration] Aluna Francis

Imi dau seama ca a trecut ceva vreme de cand am gasit pe cineva al carei/ carui stil sa ma inspire asa de mult. Am senzatia ca devin tot mai putin creativa cu cat ma uit mai mult la bloguri de moda am senzatia ca acelasi lucru li se intampla si autorilor. Folosesc aceleasi piese cu alti bloggeri si le stilizeaza aproape identic.
Aluna Francis e jumatatea vocala a trupei AlunaGeorge. Imi place atat de mult stilul ei si o sa va spun si de ce: pentru ca e extrem de fresh! E intruchiparea stilului minimalist corect realizat. Desi piesele sunt simple, arata mereu sofisticat si deloc plictisitor, foloseste diferite jocuri de proportie, alaturari de texturi si aproape mereu combinatia alb-negru. 
Signature pieces: pantaloni scurti, crop tops, insertii de piele.