Treceți la conținutul principal

[TOP] 5 favorite designer bags

Imi plac gentile.
In special cele vintage, luate la preturi minimale, micute dar in acelasi incapatoare, din piele si bine lucrate. Au detalii care in prezent sunt total neglijate si un farmec aparte. Imi cumpar rar genti din colectii actuale si de obicei nu rezista un an, se cojesc, se rup, se descos, nu-mi fac fata.
Sunt aproape sigura ca in cazul gentilor de designer e cu totul altfel povestea, pana o sa-mi permit una, pot doar sa fac topuri cu ele. Am renuntat in timp sa mai suspin dupa modelul clasic chanel sau dupa hermes, sunt atat de populare acum, purtate de persoane mai mult sau mai putin rafinate, cu gust sau fara gust, incat pentru mine nu mai reprezinta ideea de stil, lux, rafinament. 

5. Chanel Briefcase. Sunt pe punctul de a-mi incepe cariera (haha) asa ca servieta Chanel mi se pare un must. Simpla si fabuloasa, perfecta pentru tinute minimaliste.

4. Celine. Probabil ca ati auzit de gentile Celine si le-ati vazut pe sute de bloguri in sute de variante. E frumos si modelul ultra popular dar mie imi place mai mult sora mai putin populara. E printre putinele modele de genti oversized care imi plac, daca ar fi sa imi achizitionez una, as alege-o in combinatia asta de culori.

3. Celine Medium Flap Bag. Cu cat mi se defineste mai mult stilul, cu atat apreciez tot mai mult lucruri simple. Desi simplu pare uneori neterminat, geanta aceasta ar trebui sa ramana in istorie. Mi se pare ca merge in diverse ocazii, imi plac mult proportiile si culoarea din imagine perfecta.

2. Hermes Constance Bag. Modelul care parca nu o sa se demodeze niciodata. As purta-o cu pantaloni pana la glezna, loafers din piele lacuita si sacouri scrobite.

1. Proenza Schouler. Combinatia perfecta de clasic si contemporan. Efectiv nu gasesc ceva sa nu-mi placa la modelul acesta.