Treceți la conținutul principal

[Cugetarea saptamanii] #1


 De cand am terminat facultatea, am avut mult timp liber (prea mult ar spune unii-parintii, destul ar spune altii-eu) sa ma gandesc si am avut tot felul de revelatii. Unele folositoare, altele destul de idioate. Dar cea mai recenta, merita impartasita.
Obisnuiam sa am obiceiul de a-mi face o prima impresie despre un om, uitandu-ma la pantofii lui, am observat de altfel ca multa lume recurge la varianta asta. Nimic mai gresit!
In perioada ultimului an, mi-am cumparat muuuulte perechi de incaltaminte. Unele scumpe, altele nu, unele pentru ocazii, altele pentru toata ziua. Stau insirate cuminti pe un raft acum, fara fir de praf pe ele. Imi place sa-l numesc Raftul Pantofilor Ucigasi. Pentru ca imi omoara picioarele. Le dau o sansa cam o data pe saptamana, pe rand fiecaruia, si apoi ma recuperez cu pantofi beliti in varf dar din piele moale si comozi pana la infinit.
Asa ca....inainte sa strambam din nas cand cunoastem pe cineva nou, incaltat cu pantofi vechi, hai sa-i dam o sansa. Cine stie cate rafturi de pantofi ucigasi are acasa?