Treceți la conținutul principal

[D.I.Y] Colier cu tepi/ Spike Necklace

Cateodata, mi se intampla, sa imi doresc un lucru doar dupa ce i-a cam trecut moda. Asa am patit cu colierele acelea cu tepi (tepi buzdugan, cat de bine suna?) dar cand i-am gasit intr-o mercerie, am stiut ca trebuie sa-mi fac si eu un colier.
Din vasta mea colectie de coliere, visiniul lipseste cu desvarsire si m-am gandit ca nu mi-ar strica unul.
Colierul a fost realizat in vreo 5 minute, gradul de dificultate al D.I.Y-ului este (extrem de) redus. :D



1. Am insirat tepii pe un snur negru subtire, am adaugat si distantieri metalici pe care ii aveam, mi se parea ca altfel ar fi fost cam sec;


2. La sfarsitul operatiunii, arata cam asa;


3. Pentru ca am facut colierul destul de lung incat sa nu mai aiba inchizatoare, i-am facut pur si simplu un nod in partea de sus (exista insa si variante mai elegante, ca de exemplu aici)