Treceți la conținutul principal

[TOP] 5 BACK TO SCHOOL ITEMS

16 septembrie. Nu-mi vine sa cred ca am terminat scoala pentru totdeauna. (scoala, liceu, facultate). E primul an in care nu trebuie sa-mi cumpar nici macar un pix, ma apuca nostalgiile si parca trebuia sa scriu despre cum sa-si faca altii ghizodanul nu despre cat de ciudata e ziua asta.
Adevarul e ca am stiut intotdeauna sa ma bucur de lucrurile marunte iar prima zi de scoala era intotdeauna pentru mine un prilej de bucurie si entuziasm. Pregatirile erau temeinice cu o saptamana inainte, fie ca era vorba de un stoc nou de caiete ( cu spirala, cu coperit imprimate colorate musai), o noua frizura (liceu) sau pur si simplu emotia revederii urmata de cafeaua in oras (facultate).
Vad ca momentul e celebrat in special online si m-am gandit ca merita sa-i fac si eu cinste. 5 lucruri pe care mi le-as fi dorit daca era sa ma mai pregatesc inca o data pentru scoala:














5. Overthinker Pin Badge. Mi-as fi prins insigna asta probabil si in dublu exemplar de geanta, in timpul liceului. Hai sa fiu sincera, as face-o si acum! :)

4. Cool notebook. Mana ta dreapta daca vrei sa nu-ti incarci memoria cu lucruri marunte. Eu sunt obsedata de carnetele si agende.

3. Black Backpack. Versiunea moderna a clasicului ghizodan.


2. Peter Pan Collar Boxy Top. Nu stiu cam care e treaba cu uniformele acum, dar daca sunt obligatorii, ar fi bine sa arate asa.


1. Coco Chanel Pencils. Daca tot mergi la scoala, macar nu o fa degeaba. Pune mana si scrie, invata, fii curios/ curioasa, nu o sa-ti para rau mai tarziu! Stiu ca nu e cool sa faci asta, dar fa un efort!