Treceți la conținutul principal

[TOP] 5 shoes I'd buy from New Look

Salutare, Salutare! 
Pregatite/ pregatiti pentru toamna?
Eu una sunt, mai ales entuziasmata pentru ca vara nu e chiar anotimpul meu...
Povestea cu New Look e usor complicata, ma gasesc foarte des in situatia de a-mi placea la nebunie un anumit model de incaltaminte si a uri cu desavarsire materialul lor! Ati patit-o?
Partea buna e ca online nu vad materialul, asa ca am facut un top cu pantofii preferati de la New Look pentru toamna.














5. Black Patent Loafers. De cel putin 2 ani imi propun sa investesc intr-o pereche de loafers din piele neagra lacuitea, mi se pare una dintre perechile de incaltaminte cheie pentru orice garderoba.

 4. Brown Snake Print Lace up Primsolls. Desi trendul cu tenisii mi se pare usor dus la extrem, ca si tintele, visiniul, ombre hair etc; inca mai vad tinute care sa-mi placa si care sa fie originale. Daca as achizitiona o pereche i-as utiliza strict in tinute sport, cu jeans negri si un tricou basic alb sau cu un pulover oversized negru.














3. Black Gold Trim Zip Side Shoes. Cred ca atatea modele faine de ghete pentru toamna/ iarna nu am mai vazut niciodata disponibile pe piata! Imi plac detaliile metalice si varful usor ascutit. I-as purta cu pantaloni cu talie inalta si camasi lejere.














2. Tapestry Metal Tip lace up shoes. De cateva sezoane incoace am vazut materialul acesta incercand timid sa-si faca loc pe langa piele, tricotaje si altele. Cred ca acum in 2013 in sfarsit a reusit sa se impuna. Mie imi place de cand ma stiu, si am cateva articole luate din second. E rezistent si daca unora li se pare un pic kitsch mie imi place foarte mult pentru ca imi aminteste de copilarie.















1. Black Lace up Flatform shoes. Pantofii din imagine sunt magici. Nu stiu ce vraja mi-au facut dar de cand i-am vazut am stiut ca ii vreau. Sunt pe locul 1 pentru ca i-am si achizitionat, desi la un moment dat am avut indoieli in privinta lor avand in vedere ca am destule perechide pantofi, de cate ori ma gandesc la un outfit, ei se potrivesc ca prin minune oricarei tinute. Combinatia ideala intre creepers si o pereche de pantofi masculini.