Treceți la conținutul principal

[TOP] 5 things for Mondays

N-am fost niciodata in conflict cu zilele de luni (razboiul se duce de obicei intre mine si zilele de duminica). Am parte de diverse stari dar legate de evenimentele marunte ale fiecarei saptamani. Ba mai mult, intotdeauna vad ziua de luni ca pe un nou inceput. O sansa pentru o saptamana mai faina si productiva decat anterioara.
Dar sunt zile de luni in care incepe facultatea si pentru prima data dupa 6 ani, tu nu te duci. Tu nu esti inclusa in agitatia primei zile, a entuziasmului, a tenului odihnit care nu stie inca ce-l asteapta; n-ai stare, dar totusi in interior esti mai agitata ca oricand. In zilele astea de luni, nu poti decat sa faci topuri, sa-ti faci promisiuni, sa-ti stabilesti prioritati si liste cu 'must do' si sa speri ca maine va trece starea asta. Astfel, azi mi-ar fi placut sa:
4. Imi beau cafeaua intr-un loc ca asta. 
3. Sa ma imbrac asa. Comod si stilish fara pic de efort.
2. Sa lucrez in locul asta. Sa ma incarc cu energia oamenilor care ar veni aici si sa simt ca sunt utila.
1. Sa nu fiu nevoita sa-mi setez poza asta ca wallpaper.

Toata pozele via pinterest.