Treceți la conținutul principal

[Inspiration] Natasha Goldenberg

Natasha Goldenberg a aterizat direct in folderul de "inspi"  (adica inspiratie) pentru ca spre deosebire de alte lucruri, chiar ma inspira stilul ei. Ma inspira sa experimentez cu culori si proportii. Sa nu fiu nici o clipita complexata ca sunt petite si sa fac tot ce pot sa arat bine.
De obicei, am norocul sa-mi placa exact lucrurile care nu se potrivesc siluetei mele: pantaloni pana la glezna, topuri si jachete oversized, genti mari, accesorii statement. Sunt constienta de lucrul asta, dar garderoba mi-e plina de ele si parca a fost asa revigorant sa vad ca la fel se intampla si cu garderoba Natashei. Desigur, e plina de branduri celebre dar sa trecem peste asta. ;)

Imi place mult de tot cum foloseste culoarea, combinatii atat de ingenioase si felul in care tempereaza tinutele prea glam. 

Poarta mai mereu tocuri, de obicei nude sau albi.

Se joaca cu proportiile si cu imprimeurile, eu gasesc rezultatul fara pata.

Look-ul cu care m-a cucerit definitv. Jacheta aia....

Mai multe despre ea si garderoba ei, aici.