Treceți la conținutul principal

[Personal] Fall Essential #2


* ENGLISH VERSION AVAILABLE HERE
Continui seria cu articolele vestimentare esentiale pentru mine sezonul asta, cu haina oversized Camel. Acum 2 ani, mi-am achizitionat dintr-un second hand, o haina de iarna oversized, cu un croi grozav, nici prea lunga nici prea scurta, cu un guler ultra generos. Stransesem deja o colectie impresionanta de bluze oversized si cu diferite croiuri. Habar n-aveam insa pe atunci pe ce mina de aur am pus mana, acum cand oversized-ul e cuvantul zilei. Mi se pare ciudat ca abia acum s-a ajuns la trendul asta, am senzatia ca Chloe propune genul acesta de palton de ani buni.
De ce neaparat Camel? Pentru ca am deja una gri si pentru ca mi se pare camelul culoarea tipica de toamna, am vazut insa ca pe anul acesta sunt propuse culorile pastelate (care pe mine nu ma prind deloc deloc). 


 Primele doua imagini sunt semnata Stella McCartney, celelalte doua Chloe.

Cum as purta-o eu?


Cu o combinatie clasica alb-negru. Teoretic, as putea sa ma imbrac asa chiar maine, daca l-as avea deja. (Lucrez la asta, am pus ochii pe unul din Zara, care e un pic pricey pentru bugetul meu). Camasa alba, pantaloni cu croi clasic, pantofi barbatesti si o geanta tip servita din piele lacuita neagra. Simplu si de efect.


Cu o tinuta all white. As alege o rochie simpla, minimalista si restul accesoriilor pe cel mai pur alb. As purta-o in zile insorite si caldute.


Camel+animal print= love. Eu asa cred si mai cred ca nu o sa pot renunta vreodata la animal print, chiar daca il folosesc in cantitati din ce in ce mai mici. Mi se pare ca scoate din anonimat orice tinuta banala. Aici as experimenta cu o bluza animal print, fusta neagra si tenisi. As adauga o geanta mica si musai ochelari cat eye.


Orice s-ar spune, mie imi place mult combinatia de rosu cu verde, ambele puternice. Nu stiu de ce, mi se pare fascinanta. Important mi se pare sa nu fie folosite amandoua in aceeasi proportie, de exemplu as lua o rochie verde si o doza mai mica de rosu, de exemplu geanta sau poate o palarie. Iar camelul mi se pare ca tempereaza frumos tinuta in cazul asta.

Ultima propunere e pentru combinatia de camel si bleumarin. As purta haina camel cu o tinuta intreaga bleumarin, poate cu accesorii aurii. as alege pantaloni skinny si partea de sus, pe langa corp, sa pastrez o proportie echilibrata intre haina oversized si restul tinutei.