Treceți la conținutul principal

[Random] Outfits

Salutare salutare! Cititi bloguri romanesti? Atunci probabil ca ati aflat de concursul Aldo, eu nu am citit cu atentie detaliile am creat doar seturi pe Polyvore, asa de dragul provocarii. Cred ca sunt multe bloguri participante, eu am gasit concursul pe vreo 3, cu doua propuneri de 'shoe of the season'.  Mai jos va arat seturile create pe Polyvore.
Intre timp, am citit un articol care m-a facut sa ridic usor din spranceana. Nu mi-am setat niciodata o directie in care sa o ia blogul asta, la inceput a fost mai mult de moda, apoi am incercat cateva look-uri, pentru ca da, de obicei ma imbrac bine si nu a mers pentru ca nu ma simteam comfortabil (sunt atatea bloguri in care fetele nu stiu sa pozeze si nu au poze de calitate, iar rezultatul este unul chinuit si fortat). Acum eu il vad ca pe o sursa de inspiratie, nu stiu de ce ma explic aici asa din senin, dar gandul ca as putea fi vazuta ca o fatuca psihotica fara talent, care stie ea mai bine, m-a speriat un pic. (smile)
Si nu pentru ca as stii eu mai bine, dar nu vi se pare ca pantoful sezonului e perechea de loafers lacuit?