joi, 17 octombrie 2013

[TOP] 5 great apartments from movies

Planuiam demuuult postul asta si parca nu aveam inspiratie. Insa, mi-am gasit lista cu filme vazute (da, am o astfel de lista cu filme vazute scrisa in orele plictisitoare din liceu) desi sunt sigura ca am omis cateva apartamente bune. Astept sugestii, dar numai apartamente, cu case o sa fie un alt top ;)
Apartamentele sunt toate decorate in stilul acela pur american, destul de incarcat, mie imi place cel european curat dar acestea chiar mi-au placut mult. (P.s nu ma pot obisnui sa scriu acestea in loc de astea, asa ca nici nu mai incerc)

5.Kathleen Kelly's apartment, You've got mail. In primul rand, e in Manhattan, in al doilea e super luminos si are o atmosfera calda si primitoare. 

4. Sara Melas's apartment, Hitch. Nu am gasit poze concludente, dar se poate vedea ca e imens! Iar in a doua poza daca ignorati fata frumoasa a Evei Mendes, puteti vedea ca are subpanta, jos e bucataria si sus dormitorul. Iubesc genul asta de locuinte!

3. Carrie Bradshaw's apartment, Sex and the City.  Ok, asta e un clasic! Imi place mult compartimentarea si da, dressingul!


2. Patrick Bateman's apartment, American Psycho. Apartamentul asta e un pic din alta liga fata de celelalte, are un aer minimalist-luxos si piesele de mobilier sunt de designer (fotoliile negre si taburetii sunt Mies van der Rohe-Barcelona Chair si scaunul cu spatar inalt este Rennie Mackintosh). Plus, il are si pe Christian Bale in el. :D

1. Barbara Novak's apartment, Down with love. Poate as inlocui rozul cu un crem sau cu un verde menta sa-i pastrez aerul retro, dar in rest nu as schimba nimic. Cand am vazut filmul, apartamentul pur si simplu m-a marcat.

5 comentarii:

  1. As mai adauga loft-ul din Brooklyn (gossip girl) si toate interioarele delicioase ale anilor 60 vazute in Mad Men.
    Cu ocazia postarii a(ce)steia tocmai bifai Ddown with love in watchlist :P thnx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D, da da e super buna ideea cu apartamentul lui Dan, din Gossip Girl, era tare!!! cred ca o sa sune ciudat, dar eu nu m-am uitat la Mad Men...:|

      Ștergere
    2. Daca iti place moda anilor 60, Mad Men e MUSAI sa il vezi.Plus ca si scenariul si personajele sunt foarte bine conturate, deci nu te va plictisi.Si mie mi-a luat ceva pana sa ma urnesc sa-l vad, pentru ca abia apoi sa regret ezitarea.

      Apropo de loftul lui Dan, genul acela de locuinta imi pare ca lipseste cu desavarsire din peisajul urban de pe la noi, nu crezi?

      Ștergere
  2. orice apartament in orice film al lui woody allen plasat in ny. sah si mat!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...