Treceți la conținutul principal

[TOP] 5 things for the baby I don't have

Cred ca postarea de azi e destul de neobisnuita, dar imi era dor de un top si eram oarecum satula de moda. Cam ciudat cand ai un blog de moda. Nu stiu daca se observa, dar incerc incet sa schimb asta, mi-ar placea sa devina un pic mai personal si mai mult axat pe cool hunting.
Stateam la un moment dat de vorba cu un baietel de 4 ani care m-a intrebat pe cel mai dulce ton posibil daca si eu am copilasi. Nu am, dar asta nu inseamna ca nu sunt topita dupa atatea chestii ce tin de 'nursery' pe etsy si prin magazine. Asa ca daca as avea o mini versiune a mea in casa, cam asta mi-ar placea sa-i ofer:

5.  Ilustratie. Eu am un fix cu ilustratiile care imi amintesc de copilarie. Aceasta imi place asa de mult, mi se pare oarecum linistitoare si perfecta pentru camera copilului.

4. Puzzle. Din cuburi de lemn, incredibil de frumos pictate. Perfect!


3. Ilustratie. Ilustratia aceasta face parte dintr-o serie, cu aceeasi participanti ilustratie in fiecare anotimp. Mie imi aminteste de cartile de povesti din copilarie, de Craciunuri calde in familie si de vremurile cand credeam in Mos Craciun.

2. Set jucarii lemn. Nu inteleg si nu am inteles niciodata rostul jucariilor de plus. Pe mine m-ar fi facut fericita setul asta cand eram mica.

1. Pernute mama si copilul elfant. Perfect!