Treceți la conținutul principal

[TOP] 5 vintage items I'd wear in Mad Men

Salutare! N-am renuntat la blog (iar) ci am fost prea ocupata sa umflu baloane, sa coc torturi nereusite si sa compun scrisori de intentie pe care probabil nu o sa le citeasca nimeni. Intre timp, m-am decis sa nu mai am asteptari atat de mari de la blogurile romanesti (in special cele clujene) si m-am apucat de Mad Men. Care inca nu m-a dat pe spate. Am ajuns doar la episodul 6 si drumul a fost destul de anevoios. Nu ma asteptam sa nu-mi placa John Hamm, cred ca probabil Christian Bale=love forever. Am gasit insa un magazin cu piese vintage pe etsy, 1919 Vintage, unde am descoperit cateva lucruri pe care le-as purta cu siguranta daca as juca rolul unei secretare in Mad Men. (Nevasta in suburbii, nu prea ma vad.)

5. Ochelari. Musai Cat Eye. Cu detalii metalice.

4. Jacheta si fusta.

3. Geanta pe care sa fiu sincera as purta-o si azi, aici, oriunde.


2. Rochia de zi, pe care as purta-o si pe ea oricand, e genul de croi care nu se demodeaza niciodata.


1. Rochie de matase.