Treceți la conținutul principal

[Random] IM HM


Întrebarea e dacă să scriu sau nu despre Isabel Marant X H&M. O să scriu ce naiba, că doar de-aia e blogul meu. În schimb nu o să fac nici o referire la tenisii pe care cică nu-i mai suportă nimeni dar îi adoră de fapt, în secret. 
Uitându-mă în urmă, îmi dau seama că nu am avut nici o părere despre colaborările H&M cu designeri, pentru că nu am haine de designer și atunci nu văd cum aș putea să hotărăsc daca e bună colecția sau nu. Nu sunt o clientă fidelă Versace, Marni sau Maison Martin Margiela și atunci nu văd cum aș putea eu să emit o părere pertinentă; rămân în banca mea.
Aleg să scriu despre colaborarea cu Isabel Marant, pentru că, după ce am văzut în poze, mi se pare incredibil de tare. E atât de relaxată și cool și mi s-ar potrivi atât de bine în garderobă....:D
Preferatele mele sunt:



Toate pozele sunt luate de pe one.ro