Treceți la conținutul principal

[Cugetarea saptamanii] Tipuri de bărbați la cumpărături


Am fost prea ocupată în ultimul timp să merg in mall în fiecare zi și să cumpăr cadouri (în special adresate mie) ca să mai scriu pe blog, dar acesta e un pretext pentru că de fapt n-am avut inspirație. Dar exercițiul cu mall-urile mi-a prins tare bine, nu numai că am înhățat chestii faine la reducere dar mi-a venit și ideea postului de azi.
Am observat că numărul de femei care merg însoțite de parteneri la cumpărături e destul de însemnat. Și am mai observat și comportamentul bărbaților pe care l-am clasificat în patru categorii. Astfel, am ajuns la concluzia ca există 4 tipuri de bărbați care își însoțesc partenerele la cumpărături și eu aș dori să-i FELICIT, pentru munca depusă, să mergi cu o femeie la cumpărături e muncă foarte grea.
1. Entuziasmatul. Entuziasmatul e probabil la începutul relației în care încă îi place tot ce face prietena lui. E încântat să o însoțească și să-i dea sfaturi prețioase, e zâmbitor, are răbdare de fier și chiar se gândește dacă e mai bună fusta gri sau cea neagră. Oricât de mult ne-am dori, entuziasmul Entuziasmatului o să se stingă încet dar sigur. O să te însoțească în continuare la cumpărături dar nu te aștepta să-ți aducă el un număr mai mic la cabină. Se va transforma cel mai probabil în Resemnatul.
2. Resemnatul. Pe Resemnat îl poți recunoaște după privirea în gol care îl caracterizează. O urmează mecanic pe parteneră și se gândește la cu totul altceva dar nu ar putea niciodată să o refuze. Din când în când o privește cu drag cum se agită ca o furnică în jurul umerașelor doldora, îi zâmbește cu drag si apoi cade iar în starea de visare. Ar prefera probabil să fie în altă parte dar nu-și poate dezamagi aleasa. E adesea însoțitor de bază în perioada reducerilor și a sărbătorilor pentru intimidarea adversarelor.
3. Indiferentul. Ori vorbești cu perdeaua cabinei de probă ori vorbești cu Indiferentul, păi, e cam același lucru. Cel mai probabil o să butoneze telefonul în permanență și sunt șanse mari să te uite prin vreun magazin. Te însoțește doar ca să nu rămână plictisit acasă, răspunsul la orice întrebare din sesiunea de shopping e ”Cum vrei tu” sau ” Nu știu”.
4. Explozivul.  De obicei, Explozivul e mut și te poți înșela cum că ar fi un Resemnat. Dar te poți înșela amarnic . Te urmeză tăcut peste tot dar cu cât intri în mai multe magazine cu atât i se încleștează gura mai mult. În momentul în care o să vrei să te întorci după ceva de care nu erai sigură că merită sau o să mai schițezi ca ai mai intra într-un magazin după ce i-ai promis că anteriorul a fost ultimul; explozivul va face ce face el mai bine: va exploda. O să strige la tine, o să tune și o să fulgere. Îți va enumera toate magazinele în care ai fost și toate prostiile la care te-ai uitat și atunci o să înțelegi prin ce chinuri tăcute a trecut el. O să pui capul în pământ și o să-i faci pe plac.