Treceți la conținutul principal

[D.I.Y] Ear Cuff


Trendul cu genul ăsta de cercei m-a fermecat de-a dreptul. Mi-am achiziționat două perechi (una de fapt am primit-o cadou :D), tipul care îmbracă urechea pentru că nu aveam cum să-i fac eu. Genul acesta cu lanț mi  se părea atât de ușor de făcut dar nu găseam nicicum piesa care se prinde de lobul urechii. Așa că m-am decis să improvizez. Am făcut doar un singur cercel pentru că așa mi se pare mie că arată mai bine, în urechea cealalta o să port un cercel micuț, argintiu.


1. Când vorbeam de improvizat la asta m-am referit. Aveam demult luate niște baze reglabile de inel pe care probabil nu o să le folosesc niciodată în alte scopuri. Materialul e flexibil, așa că i-am tăiat cele două părți și le-am folosit ca piesă pentru lobul urechii.

2. Am adaugat bazei de cercel o za si cele doua lanțuri, care sunt de lungimi diferite și model diferit.

3. Am repetat operațiunea și cu piesa celuilat capăt.

...Și am fost gata!!



Dacă vă e lene, dați o fugă la H&M, sunt reduceri și găsiți o pereche cu 10 lei.