Treceți la conținutul principal

[Random] 5 ways to get into the holiday spirit


Anul ăsta am ceva probleme cu intratul în spiritul de sărbători. Și pentru mine e o chestie atât de importantă încât nu pot să-i dau drumul. Sau nu vreau. Așa că m-am gândit la 5 lucruri care mă pot face să simt că se apropie sărbătorile și că e până la urmă cea mai faină perioadă din an.

  • Ciocolată caldă / Vin fiert. Îmi plac zilele leneșe în care înlocuiesc cafeaua de după-amiază cu o ciocolată caldă și serile cu pahare de vin fiert, în oraș cu prietenii sau acasă cu prietenul. 
  • Cadouri pentru cei dragi. Cred că cel mai eficient mod de a intra în spiritul sărbătorilor e colindatul de magazine împodobite, cu muzică de Crăciun pe fundal. Deși pare mai comod shoppingul online, nu o să schimb niciodată vânzoleala de sărbători pe câteva clickuri de acasă.
  • Serendipity. Mă refer la filmul cu Kate Beckinsale și John Cusack. Sunt câteva filme pe care le urmăresc în fiecare an, pentru că le asociez cu un anotimp anume. De primăvara e You`ve got mail, de vară Pride and Prejudice cu Keira Knightley.
  • Felicitări de Crăciun pentru cunoscuți. Anul trecut am cumpărat vederi și am trimis rudelor și cunoștințelor. Anul ăsta vreau să repet experiența pentru că m-a făcut să mă simt foarte bine și am făcut o bucurie celor cărora le-am trimis. 
  • Ornamente de Crăciun. Nu mă refer neaparat la împodobitul bradului, ci așa câte un ornament pe ici pe colo în casă și spațiul de lucru. O ghirlandă de beculețe, un wallpaper de sezon și un glob cu zăpadă pe birou.
Bonus: Perry Como-Magic Moments